МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ
ПЕРШОГО УРОКУ В 2015/2016 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
НА ТЕМУ «МИ – НАЦІЯ ЄДИНА!»
Завдяки історичній пам’яті людина
стає особистістю, народ – нацією,
країна – державою.
М. Грушевський
Події останніх років, коли Україна ціною життя Героїв Небесної Сотні,
зусиллями українських військових, добровольців, волонтерів відстоює свободу
і територіальну цілісність, дають підстави стверджувати, що переважна
більшість громадян України, серед яких є і діти, і молодь, виявили високу
патріотичну свідомість та міцну громадянську позицію. Тому одним із
найважливіших завдань педагогів є продовження роботи з формування у дітей
та молоді громадянських якостей, розуміння приналежності до Українського
народу.
Особливого значення в системі патріотичного виховання учнів у
навчальних закладах області приділяється проведенню Першого уроку, який за
змістом та формами роботи є уроком громадянського становлення особистості.
Перший урок у 2015/2016 навчальному році рекомендується провести
на тему
«Ми – нація єдина!».
Під час уроку мають бути реалізовані такі завдання:
- ознайомлення учнів з основними історичними подіями становлення державності України;
- виховання поваги до державних символів, шанобливого ставлення до традицій українців та представників інших національностей, які населяють країну;
- сприяння усвідомленню школярами спільних цінностей української нації: державного суверенітету, незалежності, територіальної цілісності й демократичних засад державного устрою;
- формування правової культури, правосвідомості учнів, їх поваги до Конституції України, Законів України, усвідомлення своїх прав, свобод та обов’язків;
- формування готовності служити Батьківщині своєю працею та стати на захист державних інтересів країни;
- виховання людяності, гідності, справедливості, толерантності, відповідальності – основних моральних цінностей, що визначають ставлення до людей і сприяють єдності країни, стабільності, миру і злагоді в Україні;
- мотивування учнів до усвідомленої поведінки на основі розуміння та прийняття ними морально-правових регуляторів життя суспільства і держави;
- формування негативного ставлення до проявів дискримінації, жорстокості та насильства, засудження військової агресії;
- формування мовленнєвої культури;
- спонукання зростаючої особистості до активної протидії українофобству, аморальності, сепаратизму, шовінізму, фашизму.
Список використаних джерел
1. Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді,
затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р.
№ 641.2. Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. № 641.
3.Методичні рекомендації для проведення Першого уроку в 2015/2016 навчальному році: [методичні рекомендації] / Ю.В. Міцай, С.М. Пляка, О.П. Третяк, Л.А. Гайда – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2015.
Немає коментарів:
Дописати коментар